26 Μαρ 2009

Οι πιο αστείες περούκες σε ζώα

animals-in-wigs-05

Ποια σταρ σας θυμίζει αυτή η γάτα;

animals-in-wigs-09

Έχει λίγο αέρα Λουδοβίκου XVII…

animals-in-wigs-16

Pussy cat με τα όλα της…

animals-in-wigs-17

Τώρα φταίει η γάτα να σκίσει τον καναπέ για εκδίκηση;

animals-in-wigs-18

Η Βουγιουκλάκη των γατών…

animals-in-wigs-23

Πάει πέρασε και το καρναβάλι…

animals-in-wigs-29

Ο σκύλος του John Lennon

animals-in-wigs-35

Ποια μου θυμίζει να δείτε…

animals-in-wigs-47

Έτσι ήταν η φιλόλογός μας στο γυμνάσιο (ελπίζω να μην το δει το post)

Θέλετε να στείλετε αυτές τις φώτο στους φίλους σας; Κατεβάστε το PDF πατώντας εδώ και στείλτε το με email σε όσους θέλετε να φτιάξετε το κέφι!!

4 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ για το κοπλιμέντο!
    Δεν το ήξερα ότι με θεωρούσες τόσο όμορφη καλό μου παιδί!!
    Αν θες το τηλέφωνο μου να πάμε για κανένα καφέ να θυμηθούμε τα παλιά πες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxa!

    τώρα πια δεν μπορεί να μου κάνει κάτι

    αλλά φαντάζεσαι να πάνε τα παιδιά μου στο ίδιο σχολείο; αρχαία πάντα κομμένα θα είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέχρι να πάνε τα παιδιά σου σχολείο μάλλον θα έχει βγει στη σύνταξη (εκτός κι αν ήταν πολύ νέα όταν σου έκανε μάθημα και έχεις παιδιά γύρω στα 12!)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έχετε χιούμορ; Αποδείξτε το με ένα έξυπνο σχόλιο!